آموزش تخصصی میکاپ و گریم

گریمورها برای رسیدن به این هدف با گریم سایه‌های روشن و سایه های تیره بر روی پوست به وجود میآورند تا با  خطای دید ایرادهای صورت  دیده نشود و زیبایی‌ها  بیشتر به چشم بیاید.که مسلما روی هر شخص با توجه به ویژگی‌های چهره ی او نیاز به استفاده از تکنیک ها و رویکردهای منحصر به فردی داریم. با این وجود ابتدا یک روش کلی را در نظر میگیریم و آنرا برای شما شرح میدهیم و سپس در آموزش های بعدی به نکات ریز پیرامون هر ایراد صورت به طور مجزا خواهیم پرداخت.

آموزش تخصصی گریم و میکاپ با ارائه مدرک بین المللی
پایه گریم چیست؟

برای طراحی پایه گریم بر روی صورت باید از دو روش همزمان استفاده کنیم؛ 1-کانتور(تیره کردن) و 2-هایلایت(روشن‌کردن).

1-کانتور:

روش کانتور برای  کمرنگ کردن ایرادهای صورت مورد استفاده قرار میگیرد یعنی جاهایی از صورت که ایراد دارد یا بهتر است بگوییم زیبا نیست و ما میخواهیم کمتر توی چشم بیاید به وسیله روش کانتور تیره تر یا مات تر از دیگر نقاط صورت میشوند تا مورد جلب توجه دیگران قرار نگیرند.
برای کانتور کردن از سایه و رنگ 2 درجه تیره‌تر از پوست‌ استفاده میکنیم. همچنین باید از رنگ‌ها و سایه‌های مات و بدون درخشندگی استفاده کنیم.

2-هایلایت:

در هایلایت برعکس کانتوربرای چشمگیر کردن زیبایی ها مورد استفاده قرار میگیرد. برای این منظور باید زیبایی های صورت را پررنگ تر و برجسته تر کنیم تا بیشتر به چشم بیاید.

در اینجا باید رنگ زمینه (یعنی همان فون) را منهای 2 کنید. در این قسمت از کار می‌توانید هم از رنگ ها و سایه‌های مات استفاده کنید و هم براق و درخشنده. این امر هم به سلیقه مشتری و هم سبک آرایشی که انتخاب کرده بستگی دارد اما فراموش نکنید این شما هستید که با آموزش تخصصی میتوانید مشتری خود را راهنمایی کنید که چه سبک آرایشی برای او مناسب است و او را زیباتر میکند.

این هنر شماست که زیبایی را خلق کنید و ما شما را در رسیدن به این هدف یاری خواهیم کرد.