اگر موهای شما بیش از حد آسیب دیده باشند،  می توانید به متخصصان مو اجازه دهید که وضعیت شما را کنترل کنند، زیرا آن ها تجربه و ابزار و محصولات درستی را برای هدف قرار دادن آنچه که نیاز دارید را دارند.

درمان های سالنی برای ترمیم موهای آسیب دیده

در این بخش درمان های سالنی که می توانید استفاده کنید را به شما معرفی میکنیم:

درمان های پروتئیته یا کراتینه:

موهای خشک و دکلره شده معمولاً به درمان های منظم پروتئینی نیاز دارند تا به ریزش مو از دست رفته کمک کند. درمان پروتیینی به تقویت مو و جلوگیری از شکستن آسان آن کمک می کند. نحوه انجام این درمان می تواند بسته به محصولات و یا برندهایی که آرایشگاه ها با آن کار می کنند، متفاوت باشد.

معمولاً بعد از کوتاه کردن مو، محصول درمان پروتیینی به مو زده می شود و ماساژ داده می شود. سپس با چیزیدور موها و سرتان پیچیده می شود که به آرامی محصول روی پوست سر را گرم کرده و سپس آن را آبکشی می کنید.

کراتینه کردن موها

کراتینه کردن برای ترمیم موهای آسیب دیده

اگر موهایتان بیش از حد آسیب دیده باشد.، معمولاً به شما اجازه می دهند که موهایتان را به طور طبیعی خشک کنید. یکی از درمان پروتیین ها بر پایه کراتینه است که بسیار محبوب شده است و جای تعجب نیست، زیرا یکی از موثرترین درمان های موجود در بازار است که می تواند موها را احیا کند.

آنها جایگزین اجزای رفته موهای شما در طول فرآیند دکلره می شود و تقویتشان می کند وبه طور همزمان آن را تغذیه می کند.

تقویت موهای رنگ شده

روش های تقویت و ترمیم موهای آسیب دیده با دکلره

درمان های روغن داغ:

گزینه دیگری که وجود دارد برای مواردی است که آسیب دیدگی موهایتان خیلی مهم نباشد که بسیار شبیه استفاده از نرم کننده عمیق است. این درمان نوعی به موهایتان کمک می کند که به رطوبت مورد نیازش را بگیرد و سالم و درخشان بماند.

این روش اغلب مشابه زمانی است که شما یک نرم کننده عمیق می زنید:محصول را می زنید، آن را می پوشانید، اجازه دهید بماند و حداقل گرما را اعمال می کنید و سپس با آب می شورید. درمان روغن داغ، به احتمال زیاد در بین درمان های مذکور عالی نیست.

امیدواریم این مقاله در مورد نحوه ترمیم مو واقعاً به شما کمک کند و محلولی را انتخاب کنید که برای مورد شما کارساز باشد.