اگرچه مژه های افراد تار های موی زیادی ندارد اما در زیبایی صورت و چهره فرد نقش مهمی را ایفا میکنند. مژه باعث جذاب تر شدن چشم ها خواهد شد و همچنین از آن ها در مقابل گردو غبار و غیره محافظت خواهد کرد.

تا زمانی که مردم به صورت طبیعی مژه های خود را حفظ کرده اند جای نگرانی وجود ندارد و حتی ممکن است به چشم نیاید اما دقیقا زمانی که مژه های خود را از دست می دهید متوجه خواهید شد که چه چیزی را از دست داده اید! در چنین مواقعی اکستنشن مژه یکی از راه حل های مناسبی است که پیشنهاد می شود.

مژه های بلند بسیار جذاب هستند و می توانند توجه همه را به خود جلب نمایند، شاید این موضوع در مردان کمتر فراگیر باشد اما برای زنان زیبایی و فریبندگی بسیار دلچسب و خواستنی خواهد بود. در نتیجه در مواردی که به مژه ها آسیب هایی وارد می شود ناچارا باید به دنبال راه حل این موضوع باشند که بهترین راه حل پیش رو  اکستنشن مژه خواهد بود.

 

چه افرادی برای کاشت مژه مناسب می باشند؟

معمولا یکی از متداول ترین کارهایی که در بین زنان انجام می شود اکستنشن مژه است، چشم ها و مژه ها همواره یکی از زیباترین عناصر چهره می باشد که زیبایی آن ها می تواند نقش بسیار مهمی در زیبایی کل چهره فرد داشته باشد.برخی افراد به دلایلی مانند بیماری، سرطان، اپیلاسیون، تروما، سوختگی، جراحی و غیره ممکن است موهای مژه خود را از دست دهند. همین موضوع باعث خواهد شد تا این دسته از افراد یکی از مناسب ترین کاندید ها برای انجام اینکار باشند.

 

تاثیر عمل زیبایی کاشت مژه بر زیبایی صورت و چشم

مژه های بلند و برجسته و زیبا به طرز جالبی می تواند باعث زیبایی خیره کننده ای در چشمان و صورت شما گردد، معمولا مژه های بلند و فردار همیشه توجه همگان را به خود جلب خواهد کرد و می تواند باعث ایجاد تناسب در زیبایی صورت گردد. اما آیا می دانستید که مژه ها تنها باعث زیبایی نبوده و فواید دیگری نیز دارد؟

مژه هایی بلند و مقاوم می تواند باعث شود تا از خطرات و مضرات ناشی از گرد و غبار جلوگیری به عمل آمده و مانع عبور این ذرات مزاحم به سطح اصلی چشم خواهد شد. در نتیجه علاوه بر اینکه بلندی و زیبایی آن ها نقش مهمی در ظاهر چشم شما خواهد داشت بلکه باعث محافظت از چشم ها نیز خواهد شد. وظیفه ای که در کنار پلک ها به صورت یک مکمل انجام خواهد شد.

آیا شما مژه هایی کوتاه یا آسیب دیده دارید؟ اگر شما هم چنین شرایطی را تجربه کردید در نتیجه از مراقبت و تمیز کردن مژه های خود حتما خسته شده اید! این موضوع باعث می شود تا به فکر یک راه حل برای حل این مشکل باشید!

اکستنشن مژه یکی از بهترین روش هایی است که در چنین مواقعی توسط متخصص این امر پیشنهاد می شود زیرا به راحتی می تواند باعث شود تا مجددا زیبایی و لطافت را در صورت خود احساس کنید!این کار باعث خواهد شد تا مژه هایی بلند و صاف همراه با ضخامتی مناسب داشته باشید و حتی بتوانید بدون ریمل و لوازم آرایشی دیگر زیبایی را برای چشمان و مژه های خود به ارمغان آورید!

البته برای درمان موضوع ریزش مژه و نداشتن مژه راه های مختلفی وجود دارد، برخی مواقع می توان از قطره های گلوکوم برای این موضوع استفاده نمود زیرا این قطره ها نیز به نوعی باعث افزایش رشد مژه خواهد شد، اما فرض کنید فرد هیچ مژه ای ندارد تا رشد آن افزایش پیدا کند! در چنین مواقعی تنها راه حلسریع و آسان اکستنشن مژه است که می تواند باعث بازگشت مجدد زیبایی به صورت فرد گردد.

این پروسه یک روش کاملا ایمن و مطمئن برای حفظ ظاهر پلک ها و مژه ها محسوب می شود و همچنین یک راه حل بسیار مناسب برای بخشیدن زندگی دوباره ای به مژه ها محسوب می شود.

میزان استفاده از اکستنشن مژه روز به روز در حال افزایش است زیرا با توجه به مهارت های امروزی و تجارب افراد متخصص می توان مطمئن بود که به راحتی تمامی موضوعاتی از قبیل ریزش مژه، ضعف و ناتوانی آن ها به راحتی برطرف خواهد شد. البته دقت داشته باشید که عمل اکستنشن مژه حتما باید توسط فردی مجرب و متعهد انجام شود که از تجربه و تخصص کافی برخوردار هستند.

شما میتوانید در آموزشگاه آرایشگری بانو هنگامه دوره تخصصی اکستنشن مژه را با تضمین کامل سپری کنید و مانند تمام دوره های این آموزشگاه از پشتیبانی مادام العمر در امر آموزشتان بهره مند شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت با شماره های زیر تماس بگیرید:

02177927127

 

02177950970

www.banoohengameh.com

از پیج اینستاگرام ما دیدن کنید:

banoo.hengameh