چه مدل مویی در سال 2021 مد شده است؟

در آخرالزمانی که سال 2020 با بیماری کووید 19 و بلایای طبیعی دیگر در نقاط مختلف جهان برایمان پیش آورد، یقینا الان همه امیدواریم که در سال 2021 بتوانیم نفسی تازه کنیم و دوباره به زندگی عادی باز گردیم.

در سال 2020 مسئله تعطیلی آرایشگاهها در مقاطع زمانی خاص و یا حتی ترس از مراجعه کردن به آرایشگاه، باعث شد عده ای از افراد به کوتاه کردن موهای خود یا خانواده در خانه رو بیاورند و یا اگر از عهده اینکار برنمیامدند ، مراقبت و کوتاهی موهای خود را به زمانی در آینده موکول کنند.

این امر برای هم خانمها و هم آقایان بسیار سخت بوده است. آقایان که رشد موهای بسیار سریعی دارند و بطور مرتب و پیاپی باید به آرایشگاه مراجعه کنند و  خانم ها که بسیار تنوع و مراقبت از موهایشان برایشان اهمیت دارد، نیز در این وضع موجود بسیار خسته و شاید افسرده شوند.

البته اکنون با رعایت پروتکل های بهداشتی میتوان به آرایشگاه ها مراجعه کرد.

اکنون ببینیم چه مدل کوپ هایی برای سال 2021 مد شده است:

 

آموزشگاه آرایشگری بانو هنگامه

مدل کوتاه کردن مو همیشه برای خانم ها اهمیت زیادی داشته و دارد چرا که در زیبایی آنان تاثیر بسزایی خواهد داشت.

انتخاب مدل برای کوتاهی مو، رابطه نزدیکی با فرم صورت فرد دارد.

در سال 2021 موی کوتاه بیشتر از موی بلند مورد توجه و مورد پسند قرار گرفته است. انواع کوپ مختلف متناسب با فرم صورت شخص میتواند مورد استفاده قرار گیرد. اما بیشترین مدل کوپ مورد استفاده، مدل موهای فانتزی است که چهرهر فرد را بسیار متفاوت خواهد کرد.

آموزش تخصصی کوپ ها

در سال 2021 موها بیشتر به صورت یکدست کوتاه میشوند که البته این نوع کوپ  محبوبیت  زیادی بین خانم ها دارد.پس اکثر مدل موهایی که برای خانم ها در سال 2021 در نظر گرفته شده است کوپ های فانتزی است.

آموزش تخصصی کوتاهی مو

 

آموزشگاه آرایشگری بانو هنگامه