هفت راز زیباتر بودن برای خانم ها

اکثر خانم ها فکر میکنند برای زیبا بودن باید وقت بسیار زیادی از زمان روزانه خود را صرف کنند و به علت مشغله های بسیار زیاد امروزی این امر برایشان امکانپذیر نیست.

اما برعکس این تصور، زیبا بودن یا زیباتر شدن نیاز به صرف وقت طولانی ندارد و با رعایت چندین نکته ساده میتوانیم زیباییهای چهره خود را نمایان تر کرده و بهتر جلوه گر نماییم.

با رعایت نکات زیر میتوانید در مدت زمان کوتاهی زیبایی خود را بیشتر کنید:

مراقبت ازپوست

به مراقبت از پوست خود اهمیت دهید. وقتی پوستی صاف و زیبا داشته باشید، آرایش کردن نیز سریعتر و راحت تر است. برای داشتن پوستی صاف از کرم های مرطوب کننده، یا چرب کننده استفاده کنید. حتما اول جنس پوست خود را بررسی کنید و کرم مناسب را تهیه کنید و به طور روزانه همیشه از آن استفاده کنید.

استفاده از سایه چشم

هنگام آرایش از سایه چشم استفاده کنید. بعد از زدن کرم پودر  سایه همرنگ پوستتان را پشت چشمتان استفاده کنید. این کار باعث میشود رنگ چشمتان جلوه بهتری داشته باشد و همچنین آرایش صورتتان را زیباتر جلوه میدهد.

استفاده از ریمل

مژه هایتان را با ریمل پرتر نشان دهید. استفاده از ریمل خیلی وقت شما را نمیگیرد اما مژه های پرپشت و حالت دار خیلی بر زیبایی شما اضافه میکند. و در عین حال چهره شما را جوانتر نشان میدهد. با یک فرچه مناسب ریمل، بدون اینکه مژه ها را به هم بچسبانید از سمت ریشه مژه به سمت بالا آنها را ریمل بزنید.

فر مژه فراموش نشود

استفاده از فر مژه نیز وقت زیادی از شما نمیگیرد اما در عوض مژه های فردار چشمهای شما را درشت تر، براق تر و گیراتر نشان میدهد.

تاثیر ابروها

ابروها و گونه ها نیز در نمایان شدن زیبایی چشم ها تاثیر دارند. کمی پودر روشن و براق در گوشه چشم، زیر ابرو و روی گونه میتواند تاثیر بسیار خوبی در چهره شما داشته باشد.

رژگونه ملایم

رژگونه نیز در زیباتر شدن، سهم بسیار مهمی دارد. چهره شما را شاداب تر و زنده تر نشان میدهد. رنگ صورتی یا هلویی از رنگ های بسیار زیبا و پرطرفدار برای رژگونه است.

استفاده از رژلب

اگر لب های شما نرم و لطیف باشد احتیاجی به رژلب ندارید اما رژلب نیز به نوبه خود در زیبایی تاثیر زیادی دارد.در صورتی که لبهایتان خشک و پوسته پوسته است ابتدا با آب گرم آنرا مرطوب کنید، پوسته ها را بکنید، کرم مرطوب کننده بزنید، اضافه کرم را با دستمال کاغذی از لب هایتان بردارید و سپس از رژلب استفاده کنید.

از پیج اینستاگرام ما نیز دیدن کنید:

http://instagram.com/banoo.hengameh