اکستنشن مژه یکی از روشهای جدید برای زیبایی چشم میباشد که امروزه مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.با اکستنشن مژه شما میتوانید حالت چشم خود را تغییر دهید و مژه هایی پر پشت و بلند داشته باشید که نیازی به ریمل ندارند.

با اکستنشن مژه میتوانید مشکل کم پشتی مژه هایتان را برطرف کنید. همه ما دوست داریم مژه هایی پرپشت و ضخیم و حالت دار داشته باشیم اما این خاصیت بر اساس ژنتیک فرد و به صورت ارثی در اکثر افراد وجود ندارد.

راههای خانگی و گیاهی برای پشت کردن مژه ها وجود دارد اما همیشه آن نتیجه ای که میخواهیم به دست نمی آید و زمان بسیار زیادی نیز صرف میشود تا بتوانیم نتیجه را مشاهده کنیم.

اکستنشن مژه در اصل چسباندن مژه های مصنوعی به صورت تک به تک به مژه های خود فرد است که ضخامت و قد مژه را بهبود ببخشد.

در گذشته نیز از مژه های مصنوعی استفاده میشد اما به صورت یکجا به پوست پلک چسبانده میشد ولی اکستنشن به صورت تک به تک به مژه ها اضافه میشود بسیار طبیعی به نظر میرسد و از چسب های مضر نیز استفاده نمیگردد.

اگر نکات مراقبتی را به خوبی رعایت کنید تا  6 هفته میتوانید اکستنشن مژه خود را حفظ کنید. این کار صدمه ای به مژه های اصلی شما نمیزند ولی باید تا 24 ساعتبه مژه هایتان آب نزنید تا مژه ها سرجایشان محکم شوند.

این مژه ها عوارض جانبی برای فرد ندارند. اما حتمانکات مراقبتی که آرایشگر به شما میگوید را رعایت نمایید.چسب مورد استفاده بدون ضرر است و چون چشمهایتان در هنگام کار بسته است، هیچ ضرری به چشم شما وارد نمیشود و ایجاد عفونت نیز نمیکند.

بعد از اکستنشن مژه دیگر نیازی به فر مژه و ریمل نخواهید داشت.