آموزشگاه آرایشگری

یکی از مهمترین مراحل برای تبدیل شدن به یک طراح مو مجاز، حضور در یک آموزشگاه آرایشگری است. در مدرسه مو، استایلیست ها نه تنها کوتاه کردن مو را یاد می گیرند، بلکه مهارت های لازم برای اجرای طیف گسترده ای از عناصر طراحی مو را نیز به دست می آورند. به عنوان یک دانشجوی مدل مو، شما همچنین تجربه لازم برای پیگیری مجوز و شروع حرفه آرایشگری خود را به دست خواهید آورد.

در طول تاریخ نشان داده شده است که افراد زیادی همیشه به آرایشگرها روی آورده اند تا به آنها کمک شود تا ظاهر خود را تغییر دهند، به طور مثال آنها می خواهند مدل مویی پیدا کنند که شخصیت منحصر به فردی را به نمایش بگذارد. این صنعت در کل جهان همیشه در حال پیشرفت است. با توجه به آمار گرفته شده از این کار، پیش بینی می شود مشاغل در طراحی مو بین سال های 2018 تا 2028 شاهد افزایش 8 درصدی باشند که نرخ رشد سریعتری نسبت به اکثر مشاغل است.

بهترین آموزشگاه آرایشگری

 دوره های آموزشگاه آرایشگری

دوره‌های آرایشگری عمدتاً از طریق برنامه‌های آموزشی در آموزشگاه آرایشگری زیبایی یافت می‌شوند، اما ممکن است در برخی از آموزشگاه های محلی مدرک آرایشی یا برنامه‌های دیگر نیز در دسترس باشند. آرایشگاه ها باید در همه شهر ها مجوز داشته باشند.

برای دریافت مجوز، افراد باید از یک آموزشگاه آرایشی و بهداشتی مورد تایید دولت هر کشور پذیرفته شوند و امتحانی را بگذرانند که ممکن است شامل آزمون های کتبی و عملی باشد. مفاهیم رایج تحت پوشش در این آموزشگاه ها عبارتند از:

کوتاه کردن و حالت دادن به مو

رنگ کردن مو

صاف کردن مو

رویه های بهداشتی

سلامت و امنیت

دوره کوتاه کردن مو

در این دوره، دانش آموزان با ابزارهای مورد استفاده برای کوتاه کردن مو از جمله تیغ، قیچی و قیچی دو لبه آشنا می شوند. آن‌ها با برش‌های اساسی برای مردان و زنان، مانند برش‌های کوتاهی مو، همچنین طرح‌هایی که برای اشکال خاص صورت مناسب‌تر هستند، آشنا خواهند شد. به طور معمول اقدامات بهداشتی و استریلیزاسیون مناسب نیز در هر دوره آموزش داده می شود.

دوره رنگ آمیزی مو

دانش آموزان با تئوری و تکنیک های رنگ مو آشنا می شوند. این دوره همچنین ممکن است نحوه ارائه مشاوره رنگ آمیزی با مشتریان را قبل از انجام واقعی خدمات پوشش دهد. دانش آموزان ممکن است روش ها و عملکردها های ایمنی را برای تهیه و ترکیب رنگ های سفارشی بیاموزند. ایجاد هایلایت و انجام اصلاحات رنگی معمولاً بخشی از دوره آموزشی است. دانش آموزان همچنین ممکن است تکنیک های پیشرفته تری را در طراحی رنگ، از جمله دستیابی به رنگ ارگانیک، بیاموزند.

صاف کردن امواج دائمی و شیمیایی مو

در این دوره، هنرجویان با مواد شیمیایی مورد استفاده برای صاف کردن و موج دادن مو آشنا می شوند. آنها تجزیه و تحلیل می کنند که چه محصولاتی برای انواع مو بهترین کارایی را دارند. با آموزش گام به گام، هنرجویان به طور کلی تجربه عملی برای صاف کردن و موج دادن مو را به دست می آورند.

دوره آموزشی حالت دادن به مو

هنر آرایش مو معمولاً بخش متوسط یا پیشرفته یک برنامه آرایشگری است. دانش‌آموزان روش‌هایی را یاد می‌گیرند که به مشتریان خود سبک‌های مناسب برای تطبیق با مدل مو را ارائه دهند. آنها همچنین تکنیک های صاف کردن حرارتی، فر کردن حرارتی و آرایش موی مرطوب را یاد خواهند گرفت. علاوه بر این، سبک های رسمی برای رویدادهای مشخص، مانند مراسم عروسی و مراسم جشن، معمولاً تمرین می شود.

آموزش شینیون تخصصی

آمادگی برای آزمون دولتی

در طول دوره آماده سازی دولتی، هنرآموزان روند شرکت در آزمون مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک آرایشگر مجاز را بررسی می کنند. آنها قوانین آرایشی و بهداشتی و فعالیت های تجاری مربوط به ایالت خود را بررسی می کنند. آنها ممکن است در آزمون های کتبی شرکت کنند و در آزمون های عملی آزمایشی نیز شرکت خواهند داشت.

یک آرایشگر مو چه کاری انجام می دهد؟

آرایشگران طیف گسترده ای از خدمات مو از جمله کوتاه کردن، رنگ کردن، شامپو کردن و حالت دادن را به مشتریان ارائه می دهند. به عنوان یک آرایشگر مو، ممکن است محصولاتی را نیز توصیه کنید و به مشتریان کمک کنید تا یک روند درست برای مو در خانه برای حفظ سلامت مو و پوست سر را انجام دهند. آرایشگران تمایل دارند در سالن ها کار کنند، اما آنها را می توان در بسیاری از مکان های دیگر یافت. هتل‌ها، خانه‌های سالمندان، آموزشگاه آرایشگری زیبایی و استودیوهای رسانه اغلب طراحان مو در این محل ها کار می‌کنند.

برای اینکه مشتریان احساس خوبی نسبت به موهای خود و ظاهر خود داشته باشند، طراحان مو باید با انواع ابزارها و تکنیک های آرایشگری تجربه داشته باشند. آرایشگرها اغلب با قیچی، تیغ و ابزارهای حالت دهنده برقی مهارت دارند و در مخلوط کردن و استفاده از رنگ مو، بافتن و اکستنشن، کوتاهی موهای صاف و اجرای طیف وسیعی از مدل ها برای مناسبت های مختلف مهارت دارند.

نکات مهم یادگیری در آموزشگاه آرایشگری مو 

برخی از افراد ، اغلب بیش از چند ساعت در یک زمان روی صندلی آرایشگاه شما خواهند نشست. هر یک از آن مشتریان داستان متفاوتی برای گفتن خواهند داشت و آن داستان ها ممکن است شما را شگفت زده و هیجان زده کند. به همین ترتیب، ممکن است مشتریانی داشته باشید که ترجیح می دهند ساکت بنشینند و مجله بخوانند. در هر صورت، مهارت‌های بین فردی بسیار خوبی برای هر موقعیت باید ایجاد ‌کنید و تلاش ‌کنید مشتری خود را راضی نگه دارید.

شما همیشه در حال یادگیری خواهید بود

مدل مو همراه با مد تغییر می کند، بنابراین شما به طور مداوم مهارت های خود را در حین کار به روز می کنید. اینگونه درباره اش فکر کن؛ در دهه 80، خشک کن ها بسیار بزرگ بودند، اما اکنون این روند بیشتر در مورد خشک کن های فرفری یا بالیاژ است. آیا مشتریان حتی 10 سال پیش می دانستند بالیاژ چیست؟ احتمالاً نه، اما امروزه افراد زیادی با هر نوع تکنیک در آرایشگری آشنا هستند بنابراین یک آموزشگاه آرایشگری این تکنیک ها را به شما یاد می دهد.

همه چیز قابل تمرین است

مانند بسیاری از مشاغل خلاق، فقط با تمرین و اشتیاق بهتر خواهید شد. آرایش مو فقط در مورد کوتاه کردن مو نیست. در مورد حالت دادن مو نیز هست اما اجازه بدهید توضیح بیشتری بدهم. برای کوتاه کردن موها بهتر از هر کس دیگری، باید بدانید که موهای مشتری چگونه رشد می کند، چگونه موها را به صورت عمودی و افقی تقسیم کنید.

شما باید در مورد ساختار استخوان مشتری، رنگ پوست، بافت مو، شکل گیری فر آنها فکر کنید. این چیزی نیست که شما فوراً یاد بگیرید، اما هرچه مدل موی بیشتری انجام دهید، مشتریان بیشتری روی صندلی شما بنشینند، بیشتر خواهید دید و بیشتر یاد خواهید گرفت.

شما باید از ایمنی آگاه باشید

ممکن است زمانی که به آرایشگری فکر می کنید این موردی نباشد که بلافاصله به آن فکر کنید، اما چند احتیاط ایمنی مهم وجود دارد که قطعاً باید هنگام کار در صنعت آموزش آرایشگری از آنها آگاه باشید. بریدگی ها، سوختگی ها، واکنش های آلرژیک، زمین خوردن و افتادن، همه چیزهای واقعی در سالن ها هستند. وظیفه شما این است که خود، مشتری و تیم اطرافتان را ایمن نگه دارید.

کاری تیمی در آموزش آرایشگری

یک روز در سالن را تصور کنید، صحبت کردن و کار تیمی است. آرایشگری یک کار نسبتاً فیزیکی است و احتمالاً یکی از بهترین تمرینات است که هر روز انجام خواهید داد، مثلا سشوار کردن ورزشی کامل برای بازوها است.

پتانسیل زیادی برای رئیس خود بودن وجود دارد.

چه هدف شما مالکیت سالن خود باشد، چه برای اجاره ، می توانید ساعات کاری، دستمزد خود را (بسته به لیست مشتریان) و کاری که انجام می دهید، انتخاب کنید. مسئولیت بازاریابی، امور مالی، لیست مشتریان و همچنان کوتاه کردن موها، ممکن است سخت به نظر برسد اما آنچه در رویای شماست تحقق خواهد یافت.

آموزش رنگ و مش تخصصی

شما مهارتی دارید که می توانید آن را به هر جایی ببرید.

شاید روزی تصمیم بگیرید که به اروپا مهاجرت کنید. می توانید آنجا کار کنید ممکن است تصمیم بگیرید یک سال بیرون از شهر بروید و در هر شهر یا کشوری می توانید سالن خود را داشته باشید. می توانید آنجا کار کنید ممکن است تصمیم بگیرید تابستان‌ها را در شهری و زمستان‌ها را در شهر دیگر بگذرانید. شما می توانید در این دو شهر متفاوت کار کنید. وقتی هنر آرایشگری را یاد گرفتید، می توانید هر جا که می روید، آن را با خود ببرید.

قیچی جذاب ترین وسیله آموزشگاه آرایشگری

قیچی برای شما جذاب خواهد شد، شما شروع به مشاهده وزن، اندازه و هدف خاص هر نوع قیچی خواهید کرد و میل واقعی به داشتن جفت های متعدد در شما ایجاد می شود! شما حتی یک قیچی دلخواه خواهید داشت که بدون آن نمی توانید و حتی کار نخواهید کرد. (البته این ممکن است در مورد شانه های شما نیز اتفاق بیفتد).

آموزشگاه آرایشگری در تهران

در آکادمی آرایشگری تهران، ما برنامه های نوآورانه 18 هفته ای را با بالاترین کیفیت و استانداردهای آموزش آرایشگری ارائه می دهیم.
همه برنامه های 20 هفته ای 1 روز در هفته اجرا می شوند، فراگیران از یک سبک آموزشی خصوصی نهادینه شده با هزینه مناسب بهره مند می شوند.

ما دیپلم های آرایشگری فنی و حرفه ای را ارائه می دهیم. برای همه دانش آموزان بالای 18 سال با کلاس ها فقط 1 روز در هفته ارائه می دهیم و دوره های ما را برای مطابقت با برنامه های شلوغ شما انعطاف پذیر خواهد شد. تمام کارهای عملی و تئوری در یک محیط سالن کار واقعی در تهران آموزش داده می شود.

دوره های آموزش آرایشگری در تهران

مقررات و قوانین آموزش

آرایشگر شدن، مانند بسیاری از مشاغل دیگر، مستلزم تعادل یکنواخت بین آموزش و تجربه است. برنامه آرایشگری، یک برنامه آموزشی تئوری برای آرایشگران مشتاق و موجود است.

برنامه های آرایشگری برای تقویت مهارت های دانش آموزان و چشم انداز شغلی طراحی شده است. این دوره برای کسانی است که می خواهند استعدادی در سبک و مزیت نسبت به سایر شیوه ها و مدیریت در سالن کسب کنند.

لطفاً قوانین ایالتی خود را در مورد آرایشگری بررسی کنید. برخی از ایالت ها نیاز به ثبت نام یا مجوز از طریق هیئت آرایشی و بهداشتی یا بخش های مشابه دارند.

حرفه خود را به عنوان یک آرایشگر سریع پیگیری کنید.

با رازهای درونی چگونگی تبدیل شدن به یک آرایشگر حرفه ای در چند ماه و نه چند سال آشنا شوید!

دوره آرایشگری را مطالعه کنید که در ارتباط با اعضای ارشد این حرفه طراحی شده است.

زمان ارزشمند خود را آزاد کنید، زمان و پول خود را برای سفر به کلاس ها تلف نکنید.

هر زمان و هر کجا که هستید با سرعت مطالعه کنید.

به معلم خصوصی دسترسی داشته باشید.

با ثبت نام از همین امروز شروع به آموزشی حرفه ای کنید.

آموزش اصلاح موی عروس

چشم انداز شغلی آرایشگری

آرایشگری یک حرفه منحصر به فرد است که تقریباً از همه موانع فرهنگی فراتر می رود. داشتن مهارت ها و دانش آرایشگری یک مسیر شغلی شناخته شده جهانی در اکثر نقاط جهان است. علاوه بر فرصت کار در تعدادی از مسیرهای شغلی آرایشگری در داخل کشور، شما همچنین فرصت سفر و کار در خارج از کشور را با همان ظرفیت دارید.

مسیرهای شغلی عبارتند از:

آرایشگاه – سالن، رویدادهای خاص مانند عروسی، تلویزیون / فیلم / رسانه، عکاسی پر زرق و برق، مد، صحنه

مدیر سالن مو

آرایشگری یکی از مهیج ترین و سریع ترین صنایع در حال رشد است. جامعه ما بر استایل و ظاهر متمرکز است و تقاضا برای خدمات آرایشگری همیشه وجود دارد. این نیاز به نظافت عمومی برای خانم‌هایی است که می‌خواهند وقتی به هرجایی می‌روند برای کسانی که برای رویدادهای خاص مانند عروسی آماده می‌شوند بهترین ظاهر را داشته باشند.

آرایشگری همچنین یکی از خلاق ترین، اجتماعی و هیجان انگیزترین صنایع و مسیرهای شغلی است که می توانید انتخاب کنید. به عنوان یک آرایشگر، شما این امتیاز را دارید که هر روز با افراد جدید ملاقات کنید، با مشتریان مکرر دوستی ایجاد کنید و آنها را برای رویدادهای متفاوت فوق العاده جلوه دهید.

به عنوان یک فرصت شغلی پر زرق و برق، آرایشگران به طور مرتب به عنوان آرایشگر، مشاور سالن برای شرکت‌های تولیدی استخدام می‌شوند یا حتی کسب‌وکار سالن خود را نیز ایجاد می‌کنند.

با ثبت نام در دوره آموزشی بانو هنگامه، راه خود را برای دریافت مهارت های آرایشگری دنبال کنید!

سطوح دوره های آموزشگاه آرایشگری

دیپلم

این دوره منجر به اعطای دیپلم اجرایی می شود. این مدرک، ظرفیت فارغ التحصیلان را برای ابتکار و قضاوت در طیف وسیعی از عملکردهای فنی و مدیریتی به رسمیت می شناسد. دارندگان دیپلم معمولاً مسئولیت شخصی و استقلال در انجام عملیات فنی یا سازماندهی دیگران در محل کار دارند.

دیپلم پیشرفته

فارغ التحصیل می تواند طیف قابل توجهی از اصول و تکنیک ها را در زمینه ها و عملکردهای مختلف به کار گیرد. فارغ‌التحصیلان می‌توانند انتظار داشته باشند که در قضاوت‌ها، برنامه‌ریزی‌ها و عملکردهای رهبری/هدایت مرتبط با محصولات، خدمات، عملیات یا رویه‌های محل کار مشارکت داشته باشند.

پیش نیازها

برای ورود به هر دوره، هیچ الزامات قبلی کار یا تحصیل وجود ندارد. دانش آموزان می توانند مستقیماً در سطوح دیپلم یا دیپلم پیشرفته بدون تکمیل مدارک رتبه پایین تر ثبت نام کنند. فارغ التحصیلان می توانند انتظار داشته باشند که سطوح بالاتر دوره منجر به حقوق بالاتر، موقعیت ها و توانایی های مهارتی بالاتری شود.

طول دوره آموزش

میانگین زمانی که دانشجویان در طی آن تحصیلات خود را تکمیل می کنند عبارتند از:

اموزش کاشت ناخن حرفه ای

آموزش آنلاین

کل این دوره از طریق آموزش از راه دور (همچنین به عنوان یادگیری مکاتبه ای شناخته می شود) انجام می شود. اگر نیاز به تطبیق با کار، خانواده یا سایر تعهدات دارید، یادگیری از راه دور ایده آل است. همچنین اگر بخواهید به سرعت مطالعات (و حرفه خود) را دنبال کنید و در یک جدول زمانی قفل نشوید، بسیار مفید است.

محتوای دوره و تجربه یادگیری ما تضمین می کند که دوره شما مرتبط و جالب است. یادگیری، کمک آموزشی و ارزیابی در هر زمان و هر کجا که در کشور یا جهان هستید انجام می شود. این کار با سرعت و شرایط خود شما انجام می شود تا متناسب با سبک زندگی شما باشد.

آموزش گریم و میکاپ

اگر یک آموزش آرایش را در YouTube تماشا کرده اید یا یک میکاپ زیبایی را در TikTok دنبال کرده اید، احتمالا برای شما مرحله به مرحله آموزش آن فوق العاده پیچیده به نظر می رسد، شما تنها نیستید همه اینگونه هستند. در این بخش مروری داریم بر آموزش گریم و میکاپ که بسیار برای خانم ها مهم است.

اگر یک کشوی حمام پر از محصولات آرایشی دارید و می خواهید بدانید که چگونه آرایشی را مانند یک حرفه ای اعمال کنید، به خواندن این مطلب ادامه دهید زیرا این راهنمای گام به گام برای شما مناسب است.

با مرطوب کننده شروع کنید

فرقی نمی کند چه نوع پوستی دارید (خشک، چرب یا ترکیبی)، مهم است که هم صبح و هم شب آبرسانی کنید و کرم ضد آفتاب را در صبح فراموش نکنید. آرایشگران توصیه می کنند قبل از آن از پاک کننده و تونر خود استفاده کنید (این به ویژه در شب مهم است!) استفاده از مرطوب کننده باعث می شود پوست شما آرام شود.

روی پرایمر خود ضربه بزنید

در حالی که شما همیشه به پرایمر آرایشی نیاز ندارید، اما واقعا به حفظ آرایش شما کمک می کند – به خصوص در روزهای شلوغ یا گرم. آرایشگران می گویند: «پرایمر مناسب به این منظور است که به آرایش شما اجازه می دهد تا آرایش در تمام صورت شما یکسان باقی بماند. به این معنی که آرایش روی نواحی خشک پوست ناپدید نمی شود یا روی سطح پوست ب شکل ناهموار قرار نمی گیرد و در نواحی چرب مانند ناحیه T از هم جدا نمی شود.

نحوه آرایش کردن

می‌توانید فونداسیون را با انگشتانتان، یک اسفنج آرایشی یا یک برس زیرسازی بمالید – همه اینها به سطح راحتی شما بستگی دارد. از انگشتان خود فقط هنگام استفاده از مقدار کمی مانند یک لایه زیرسازی مایع سبک وزن یا کرم BB استفاده کنید.

برای پوشش کامل تر، آرایشگران ترجیح می دهند کرم پودر را به طور مساوی روی یک برس مصنوعی توزیع کند. ابتدا فونداسیون را روی قسمت های صاف صورت زده و در نهایت با مقدار کمتری روی برس آن را روی ناحیه T می زند.جایی که می خواهید پوشش بیشتری را پنهان کنید.

درست مانند فونداسیون، می‌توانید کانسیلر را با برس آرایش یا مخلوط‌کن زیبایی یا فقط با انگشتان خود بزنید، اما یک برس آرایشی پوشش کامل‌تری به پوست شما می‌دهد. با این حال، وقتی صحبت از کانسیلر به میان می‌آید، همه چیز عالی تر به نظر میرسد. شما واقعاً فقط باید مناطقی را پوشش دهید که می خواهید مشخص نباشد.کمی رنگ به صورت خود اضافه کنید.

برنزر فوق العاده همه کاره است زیرا می توان از آن به عنوان کانتور یا فقط به عنوان یک وسیله گرما استفاده کرد، مانند اینکه که تازه از تعطیلات ساحلی برگشته اید. هنگامی که به عنوان یک کانتور برای مجسمه سازی گونه ها و فک های خود را برنزه می کنید، باید در جایی رنگ اضافه کنید که نور خورشید به طور طبیعی صورت شما را برنزه کند.

آرایشگران می گویند: «روی خط مو، پل بینی و نوک گونه هایتان تمرکز کنید. «کانتور باید رنگ سایه روی پوست شما را نشان دهد، بنابراین مراقب باشید رنگی را انتخاب کنید که بر روی پوستتان خیلی عمق نداشته باشد.

آموزش خدمات اکستنشن

تا به حال به خدمات اکستنشن مو فکر کرده اید، “می دانم که اکستنشن مو به ایجاد کسب و کار من کمک می کند، اما نمی دانم چگونه شروع به ارائه این خدمات کنم.” خدمات اکستنشن مو می تواند برای آرایشگران ترسناک باشد (انتخاب های زیادی وجود دارد!) و ممکن است فکر کنید مشتریان شاید از کارتان راضی نباشند، اما به ما اعتماد کنید، ما می توانیم در آموزش خدمات اکستنشن مو به شما کمک کنیم. این سه مرحله را دنبال کنید تا ، اکستنشن مو را شروع کنید. قطعا مشتریان شما (و کسب و کار شما) از شما تشکر خواهند کرد.

هزینه آموزش اکستنشن مو

دریافت گواهی اکستنشن مو

قبل از ارائه خدمات جدید، آموزش صحیح نصب، تعمیر و نگهداری و مراقبت های جانبی قبل از هر چیز مهم است.توسعه کسب و کار شما باید مکمل پیشنهادات فعلی شما باشد، بنابراین گواهینامه ای که انتخاب می کنید باید نشان دهنده کسب و کاری باشد که می خواهید ایجاد کنید. آموزش آنلاین و حضوری و همچنین آموزش زنده مانند کلاس های مشخص، همگی گزینه هایی برای دریافت گواهینامه و یادگیری نحوه ارائه اکستنشن به مشتریان خود هستند.

از مشتریان وفادار برای تبلیغ استفاده کنید

اکنون شما گواهینامه دریافت کرده اید، اما هیچ مشتری ای ندارید که بخواهد برنامه های افزودنی داشته باشد؟ نه، شما این کار را می کنید – آنها قبلاً روی صندلی شما هستند! شروع به ارائه برنامه های افزودنی رایگان به مشتریان فعلی خود کنید تا آنها برای شما تبلیغ کنند.

آیا ارائه اکستنشن مو به عنوان خدمات سالن را در نظر می گیرید؟

به عنوان صاحب سبک، ما باید خدمات خود را نوآوری کنیم و با گذشت زمان تغییر کنیم. برای اینکه ارتباطتان با مشتری حفظ شود، به ارتباط با مشتریان خود ادامه دهید، مشتریان فعلی را برای کسب اطلاعات بیشتر بازگردانید، مهم است که خدمات جدیدی را در نظر بگیرید که می توانید به مشتریان خود ارائه دهید. اکستنشن مو یکی از خدمات نوآورانه ای است که به طور فزاینده ای مورد توجه قرار می گیرد. آیا در نظر دارید اکستنشن مو را در کسب و کار سالن خود ارائه دهید؟ برای مزایا به ادامه مطلب بروید.

  1. بازده بالا در سرمایه گذاری

اکستنشن مو معمولاً بازگشت سرمایه بالایی دارد، به این معنی که هزینه محصول بسیار کمتر از آن چیزی است که می توانید برای اعمال و مدل دادن به اکستنشن بپردازید. زمانی که اکستنشن مو به تکنیک‌های زمان‌بر برش، ترکیب و فرم دادن نیاز داشته باشد، می‌توانید هزینه بیشتری برای استفاده از اکستنشن مو بپردازید.

حتی گیره‌های اکستنشن که نیازی به کار ندارند، می‌توانند گزینه‌ای عالی برای سالن شما باشند زیرا بسیار مورد توجه هستند. مشتریان همیشه باید گیره های اکستنشن مو را از یک سالن بخرند و آنها مایلند این کار را انجام دهند تا از اکستنشن مو با بالاترین کیفیت اطمینان حاصل پیدا کنند.

  1. گواهینامه آنلاین

گواهی درخواست اکستنشن مو به صورت آنلاین و حضوری ارائه می شود. اگر به دنبال دریافت دستورالعمل‌های ساده و دسترسی از راه دور به متخصصان در کاربردها و تکنیک‌های اکستنشن مو هستید، فقط نیاز به دسترسی به اینترنت دارید. یادگیری تکنیک های پیشرفته تر برای کاربرد، برش محیطی، ترکیب، افزودن لایه ها، کادربندی صورت، برش با تیغ، بافت، برش کانال، برش اسلاید و برش نقطه ای، همگی از طریق دوره های صدور گواهینامه آنلاین انجام می شود.

راهی برای شروع کسب درآمدهای کلان از این خدمات سالن راه آنلاین است. به یاد داشته باشید، هرچه برنامه پیچیده‌تر باشد، می‌توانید بیشتر شارژ کنید، بنابراین داشتن تکنیک‌های پیشرفته در بورد خدمات شما منجر به سود بالا می‌شود.

  1. نگهداری

اکثر اکستنشن های مو، به خصوص نوار چسب در اکستنشن مو، به سطح خاصی از نگهداری نیاز دارند. هر 5 تا 8 هفته، مشتریان شما باید برای برداشتن یا استفاده مجدد از اکستنشن موهایشان برگردند، به این معنی که این خدماتی است که منجر به بازگشت مداوم و ثابت می شود. این یکی از دلایلی است که باعث می شود اکستنشن مو یک سرویس سالنی سودآور باشد.

  1. رضایت مشتریان

هیچ چیز مشتری را به اندازه فرصتی برای بلند کردن موهای خود خوشحال نمی کند. برای اولین بار در تاریخ، اکستنشن مو فرصتی باورنکردنی را برای زنانی که موهای بلند ندارند، اما همیشه خواهان آن بوده اند، فراهم می کند تا به ظاهری که می خواهند برسند. چه در حال استفاده از نوار در اکستنشن مو، چه گیره در اکستنشن مو یا تکه های مو هستید، حجم و طول ارائه شده توسط این محصولات باعث می شود مشتریان شما با اطمینان از سالن شما خارج شوند و برای اطلاعات بیشتر به آنجا برگردند.

آموزش میکروبیلدینگ

ابروهای ضخیم با ظاهر طبیعی چند سالی است که مورد توجه بوده است. در دهه 2010، مد ابروهای نازک با ابروی طبیعی تر و پرتر جایگزین شد.

میکروبلیدینگ ممکن است راه حلی برای ابروهای پراکنده باشد. حتی می‌تواند برای افرادی که از بیماری‌هایی مانند آلوپسی یا درمان هایی مانند شیمی‌درمانی دچار ریزش مو شده‌اند، ابروهایی با ظاهر طبیعی ایجاد کند.میکروبلیدینگ در سال های اخیر به عنوان پاسخی به ابروهای نازک ظاهر شده است.

آموزش میکروبلیدینگ در تهران

تکنسین های میکروبلیدینگ یک رشته شغلی به سرعت در حال رشد هستند. به عنوان یک تکنسین ماهر میکروبلیدینگ، شما مسئول برنامه خود خواهید بود و حقوق عالی دریافت خواهید کرد.

در حال حاضر، میکروبلیدینگ یک صنعت چند میلیارد دلاری در سراسر جهان است که پیش‌بینی می‌شود در سال آینده ۴۰ درصد رشد داشته باشد. آیا برای یک حرفه جدید و پر سود در زیبایی آماده هستید؟

به خواندن ادامه دهید تا بیاموزید چگونه می توانید در میکروبلیدینگ حرفه ای را دنبال کنید.

میکروبلیدینگ چیست؟

میکروبلیدینگ نوعی عملکرد نوآورانه از آرایش دائمی است که با هدف پر کردن ابروهای کم پشت انجام می شود. یک هنرمند میکروبلیدینگ با یک تیغ برش های کوچکی روی ابرو ایجاد می کند و سپس آنها را با جوهر خالکوبی پر می کند.
ممکن است به نظر برسد که درد دارد. با این حال، میکروبلیدینگ دردناک‌تر از کشیدن ابرو نیست، اما بسیار طولانی‌تر است.

جوهر نیمه دائمی است، بنابراین بدن شما پس از مدتی آن را تجزیه می کند، به این معنی که باید به طور دوره ای ابروهای خود را اصلاح کنید.

میکروبلیدینگ نیز یک آرایش است که بسیار هزینه دارد. میانگین نرخ خدمات میکروبلیدینگ بین 400 تا 800 است، به علاوه هزینه یک جلسه پیگیری برای نهایی کردن فرم ابروهای شما نیز وجود دراد.

تبدیل شدن به یک هنرمند میکروبلیدینگ

آیا تصمیم گرفتید که یک هنرمند میرکوبلیدینگ باشید؟ قبل از اینکه بتوانید رزرو مشتریان را شروع کنید، باید چند مرحله را طی کنید. به خواندن ادامه دهید تا یاد بگیرید چگونه می توانید یک تکنسین میکروبلیدینگ شوید.

مرحله اول: یک دوره آموزشی بگذرانید

مهم است که دوره میکروبلیدینگ خود را هوشمندانه انتخاب کنید. مراقب دوره هایی باشید که کمتر از 100 ساعت تماس دارند. این دوره های به ظاهر ارزان معمولاً کلاهبرداری هستند و اکثر آنها به شما کمک نمی کنند تا به گواهینامه خود نزدیک شوید.
شما همچنین باید به طرح کلی دوره نگاه کنید تا مطمئن شوید که تمام آموزش های مورد نیاز خود را از دوره خود دریافت می کنید.

نکات آموزشی در میکروبلیدینگ

آناتومی پوست

تئوری رنگ و ترکیب رنگ

طراحی ابرو و ساختار صورت

انتخاب سوزن و تجهیزات

ایمنی، استریلیزاسیون و بهداشت

تکنیک های اصلاح آرایش دائمی

میکروبلیدینگ برای ابروها

پول شما ارزشمند است، مطمئن شوید که بهترین دوره را از ابتدا انتخاب کرده اید.

آموزشگاه آرایشگری زنانه

اگر فکر می کنید سن شما نوع خدمات زیبایی را که نیاز دارید محدود می کند، وقت آن رسیده است که این افسانه را از بین ببرید. زنان می خواهند در طول زندگی خود زیبا به نظر برسند، بنابراین باید روی درمان های زیبایی مناسب سرمایه گذاری کنند تا جذابیت پوست و موی خود را افزایش دهند. اگرچه آرایشگاه های متعددی در سرتاسر تهران پراکنده هستند، انتخاب یک آرایشگاه قابل اعتماد برای خدمات مراقبت از مو کاملاً مسئولیتش با شماست.

بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران

برای افزایش جذابیت موهای خود از آرایشگرهای باتجربه دیدن کنید.

سالن‌های آرایش مو در تهران دارای متخصصین مو هستند که به شما می‌گویند محبوب‌ترین اکستنشن‌های مو که امروزه باعث خوشحال شدن شما می‌شوند را بشناسید. آنها حتی خود را با آخرین تکنیک های کوتاه کردن مو، رنگ کردن مو و بافت مو به روز نگه می دارند تا بتوانند به شما خدمات بهتری ارائه دهند.

آنها می دانند که چه نوع مدل مو یا مدلی به شما کمک می کند تا تصویر خود را حفظ یا تغییر دهید. هدف این است که موهای خود را زیبا کنیدو این خدمات در آرایشگری زنانه محدود به مو نمی شود.

زنان چرا عاشق رفتن به آرایشگاه هستند؟

1) مراقبت از موهایتان زمانی آسان تر می شود که درست به آنها برسید. اگر نمی خواهید هر روز صبح وقت خود را برای مرتب کردن موهای خود تلف کنید، هفته ای یک بار برای بازدید از سالن برنامه ریزی کنید و اینگونه موهای شما در بهترین حالت خواهد بود. موهای خود را توسط یک آرایشگر آرایش کنید و در زمان خود صرفه جویی کنید.

2) در زندگی پرمشغله امروزی، همه عاشق آرامش و نوازش هستند. حتی خانه دارها آنقدر مشغول مراقبت از اعضای خانواده هستند که نمی توانند زمان کافی برای مراقبت از خود را مدیریت کنند. آنها برای استراحت پوست خود از یک سالن دیدن می کنند.

3) بازدید از آرایشگاه یکی از ساده ترین راه ها برای آماده شدن برای یک موقعیت خاص است. حتی اگر عاشق مدل دادن به موهای خود در خانه هستید، هنگام آماده شدن برای یک موقعیت خاص باید به آرایشگاه مراجعه کنید. بازدید از آرایشگاه باعث می شود موهای شما در طول روز فوق العاده به نظر برسد.

4، یکی از رایج ترین مکان هایی که خانم ها اغلب در نهایت غیبت می کنند، آرایشگاه است. آنها با زنان دیگر جمع می شوند، به تبادل نظر می پردازند و شایعات را ایجاد می کنند. آنها عاشق گذراندن زمان با کیفیت با دیگران در آرایشگاه هستند.

5) از یک آرایشگاه معتبر در تهران ، برای هر نوع خدمات آرایشی زنانه دیدن کنید و مطمئن باشید که آرایشگر آنها بهترین مدل مو را به شما پیشنهاد خواهد کرد. برای الهام گرفتن، مشاوره و توصیه می توانید به آنها اعتماد کنید. آنها قبل از توصیه یک مدل موی جدید، شکل صورت شما را در نظر می گیرند.

6) یک آرایشگر می داند که چگونه با اجازه دادن به شما از بین طیف گسترده ای از خدمات مراقبت از مو، به شما احساس ستاره بودن بدهد. اکستنشن مو به شما احساس یک ستاره و آماده برای عکاسی می دهد. یک راه آسان برای افزایش عزت نفس و اعتماد به نفس شما است.

مدرک فنی و حرفه ای آرایشگری

یک دوره آموزشی آرایشگری حدود چندین هفته طول می کشد و به سرمایه گذاری نیاز دارد. در پایان دوره آموزشی، مدرکی به شما اعطا می شود که نشان می دهد در دوره آموزشی خود شرکت کرده اید و آن را تکمیل کرده اید. اطمینان حاصل کنید که این سند دارای تعداد ساعاتی است که آموزش داده اید و امضای مربی شما است.

همچنین باید از مدل خود بپرسید که آیا می توانید برای نمونه کار خود عکس بگیرید. این عکس‌های قبل و بعد برای رزرو مشتریان بیشتر و ایجاد نام برای خود در کسب‌وکار حیاتی هستند.

دریافت مدرک فنی حرفه ای آرایشگری

این دوره زمانی ایده آل است که می خواهید در صنعت آرایشگری شغلی داشته باشید، خواه در یک سالن برتر پیشرو باشد، به عنوان یک استایلیست که در پشت صحنه برای نمایش های مد در سراسر جهان کار می کند، یا با کشتی های کروز به سراسر جهان سفر می کنید. این یک دوره بسیار عملی است که با دانش نظری مورد نیاز برای کار ایمن در سالن و درک اصول اولیه مهارت های آرایشگری مورد نیاز است.

صلاحیت بر اساس استانداردهای ملی شغلی است. آنها منعکس کننده مهارت ها و دانش مورد نیاز برای انجام موثر یک کار هستند و نشان می دهند که شما در مهارتهایی که به دست آورده اید شایستگی دارید.

مربیان شما افراد حرفه ای با شرایط و تجربه در صنعت آرایشگری هستند. آنها به شما کمک می کنند.